Registered
Reaction score
Website
www.liviaolteano.com
Elenitsa: :hi:

Butterfly girl:):
You had your book beta read?
You had your query looked at?
The two rejections you got so far were canned ones?
How many pages of your MS did you send?
What is the meaning of life?
Why do I ask so many questions?

Haha, Butterfly girl! I'm actually loving that name :D Ok, so let's see.
Yes, my book was beta read by a couple of people I trust. They also happen to be bloggers & book reviewers, I'm taking full advantage of my contacts :D

I had a few people look over my queries (I have a couple of versions right now after working on them since like January - sigh), they felt the queries were cool. I use them differently, meaning one version for just query and one version with the synopsis and sample pages.
Next time I'd be willing to hire an expert in writing them, lol, I've always had an issue with writing a 1 page long or 3 pages long thing. Meh.

For both query and synopsis I would have loved to post them up here in the Query Hell and etc places and you guys could have gotten a go at them, but the 50 posts thing makes it unrealistic so far. I'm not gonna spam around and shove posts just to make the 50 posts, and it may be like a month or something until I'd make the 50. What the hell, I have hundreds of agencies on my hit list, we'll have the chance to shred the stuff to pieces together sometime :D

I'm not sure what you mean by "canned" rejections? They were "standard forms" if that's what you mean, it's always easy to tell. The agencies that sent them also used the auto-response to confirm receipt of my email - really professional system and I really appreciate that. I wasn't exactly expecting them to be interested to be honest, my PNR is a bit out of the box so to speak, I mean it's not about vampires, werewolves or ghosts and these are the IT thing to be in romance, lol... My IT thing is something else. So I wasn't really having big hopes, the agent that will want to take my project on will be something of a rebel with an eye for new stuff rather then a part of the trend, you know?
That's not to say my stuff is so special that only special people will see its awesome worth, it's just a bit out of the box, like I am I guess. It will attract someone of the same vibe, you know? :D

I'm querying agents here, not publishers, so it's sort of easy to know what to send them. Most of them, well all I'm gonna query most likely, have really specific instructions on their submissions pages on their websites. So some of them don't even want pages, these 2 that R me so far were the "query only" types. Some ask for a synopsis and one chapter, or the first 50 pages, or the first 3 chapters, etc. The most I sent from the MS was the first 3 chapters, the least the 1st chapter. I'm more curious of the reactions I'll get from the agents to whom I sent pages too, I'll feel the R will be more to the point somehow, lol, you know?

The meaning of life? Well, I dunno about yours because I believe like life itself it goes on a case by case basis. The meaning of my life is to fulfill my dreams and have a very "eco-friendly" presence among people while I do, from an emotional, rational, behavioral and action-wise point of view. This is the meaning of my life. Perhaps to leave everyone I ever meet with a positive thought, feeling, state of mind, maybe even a smile. If I'll have managed that then the meaning of my life would have been checked, so to speak. What's the meaning of yours? :)

You ask so many questions because you have an inquisitive mind :D That's the key to progress for human kind, you know? Inquisitive minds.

Pam Pam.
*butterflies away*

shayla.mist

practical experience, FTW
Registered
Reaction score
Wow, buuterfly girl, daca imi permiti sa ma bag *kukukuh* , chiar m-ai facut curioasa. despre ce e vorba in MS-ul tau?
ar trebui sa incerci sa trimiti direct la edituri. lasa-i naibii pe agenti. oricum editurile nu iti cer neaparat sa fii reprezentata. Conteaza f mult ce gusturi are cel care iti citeste lucrarea. Asa ca incearca in continuare si nu te lasa batuta.

L.E.Olteano

Word Monster
Registered
Reaction score
Website
www.liviaolteano.com
Pfffft, andra e o placere :D Eh, in MS meu e vorba despre... *drum rolls* gargoyles. Si dragoni, un pic, ei vor fi mai in spotlight in cartea 2 din aceasta wannabe series. Am o pasiune pt ei, lol, am scris si un short story despre un fel de gargoyle care va aparea intr-o antologie independenta prin toamna. Imi place tema, sper sa ii placa si altcuiva. lol. Dar sunt mai rari, au inceput sa apare unele PNR-uri cu gargoyles dar nu sunt ei the main thing, de exemplu apar ingeri ca main thing, sau vampiri sau magi sau ceva, gargoyles mai pe la si altele. Cand am inceput sa scriu MS asta nu erau cam deloc, nici la si altele, lol. Sunt personaje negative most of the time, ceea ce probabil ca ma si atrage la ei. Cineva tre sa iubeasca si personajele negative, nu? :D
Am un soft spot pt ei de cand eram mica si erau desenele alea animate cu gargoyles, le stii? Desi am un alt concept despre ei, nu's facuti din piatra. Ma rog, see? Quirky a bit. Imi tre un champion care sa-i imbratiseze, lol.

Am un plan, inainte incerc sa-mi gasesc agent. Ii dau cautarii asteia maxim un an, in care ma ocup de asta foarte activ. Daca nu gasesc agent, incerc direct cu edituri pe unde se poate. Din nou dau si acestei cautari maxim un an, maybe 6 luni ca sunt optiuni mai putine decat la agenti. Si apoi, last resort, self-pub. Eventual peste vreo 2 ani asa, lol, intre timp sper sa termin si alte MS si sa le lansez in atmosfera. Unele direct la edituri ca nu's un gen foarte marketat de agenti, altele tot asa agent/edituri/self-pub.

Nu renunt, iti multumesc mult pt incurajari. Inca nu am atins momentul ala de disperare pt ca abia am inceput sa trimit query-uri pe 2 Aprilie, abia am atins varful de pe hit listul de agenti, daramite restul. Mai pe timp de vara probabil ca o sa incep sa transpir ca nu gasesc una sau alta, lol, atunci am sa depind de incurajari. I hate waiting, e partea cea mai naspa din orice proces pt mine.

Nimram

sometimes woefully inaccurate
Registered
Reaction score
A aparut o serie a unui englez..imi scapa numele...ceva cu statui care capata viata in Londra si cred ca are si gargoyles

ETA...Gasit.Stoneheart se cheama

L.E.Olteano

Word Monster
Registered
Reaction score
Website
www.liviaolteano.com
Te gandesti la Andrew Davidson probabil, The Gargoyle? See what I mean? Usor de tinut minte, putine exemple. Daca iti zic cuvantul de baza vampir sau werewolf adormi dandu-mi exemple de carti/serii cu ei. Ghosts incep sa capete putere, ingeri clar sunt gramada. Am o mare problema cu ingerii in special, adica sa pui ingeri in povesti de romance... ugh. Nush, nu merge pt mine.
Dragoni si gargoyles insa, e timpul sa capete putere. Sunt kickass, cum sa nu-i iubesti? :D

L.E.Olteano

Word Monster
Registered
Reaction score
Website
www.liviaolteano.com
Yeah, MG cred ca e.
Meh, nu ma tine sa scriu MG, nici macar YA nu cred ca pot. Am sa incerc pt ca e o piata atat de prolifica, dar ... mie imi place cartea pt adulti. Nu trebuie sa fie neaparat legata de romance, ca si cititor sunt eclectica dar am in mod clar o preferinta pt teme, abordari, situatii adulte. Chiar daca traite de 'tineri adulti'.

Uneori imi plac si carile gen MG, mai des YA mai ales daca e breakout sau crossover. Daca ma intrebi pe mine, m-as simti mai comfortabil cu multe YA breakout/crossover daca ar avea protagonisti maturi, asta pt noi inseamna de la 18 ani un sus, pt U.S. astia sunt inca young adults. Greu de "simtit" zona asta, macar pt mine, e mai clara zona de adulti.

In spatiul de fantasy apar mai des genul asta de creaturi, dragoni, elfi, gargoyli daca tot vorbeam despre ei. Eu vreau sa-i vad in YA si A books mai mult. Temele cu vampiri si varcolaci, ma rog, weres si shifters ca's diferiti, sunt cool dar deja mai putin exciting. Sa vedem lucruri noi, sa ne atace pe strazi intunecate fiinte noi. :D

Nimram

Registered
Reaction score
Nuuu, nu iti sugeram sa te apuci de scris povesti:). Poate doar sa arunci un ochi la cum trateaza tipul ala tema cu statuile. Asta cu creaturile e chiar o chestie interesanta, ma gandeam acum daca avem cumva in folclorul nostru creaturi pe care nu le au in vest.

L.E.Olteano

Word Monster
Registered
Reaction score
Website
www.liviaolteano.com
Pai nu stiu daca mai avem ca le-au preluat pe toate :)) strigoi, moroi, iele, de toate lol Si mai zice lumea ca una si alta, pai vorba aia paranormalul e made in Romania de cand ne stim, haha. Cu normalitatea mai greu la noi, la para-normal suntem maestri cred.

authorilinca

Here we go again
Registered
Reaction score
Hold up, this is creepy. Since when were there Romo's in AW?

L.E.Olteano

Word Monster
Registered
Reaction score
Website
www.liviaolteano.com
haha, that's not a good short name for us. I tell my friends this all the time, lame joke is lame but I still laugh at it, lol. Romanian in 3 letters: fab. :D

shayla.mist

Registered
Reaction score
wah, am pierdut la discutii.
Livia, eram innebunita dupa desenelea alea cu gargoyles cand eram mica. :)) e foarte interesant conceptul. Ca sa fiu sincera, mie una nu prea imi plac, dar depinde cum sunt scrise. de exemplu, ca sa revin la genul in care sunt eu specializata, sunt 2 carti care imi plac la nebunie cu gargoyles. Una este WIP si e scrisa de aggybird si se cheama "Greg the vampire" cred. unul din personaje e un copil gargoyle si e atat de adorabil incat i-ar face sa se indragosteasca de creaturile astea si pe cai mai impatimiti haters :)) . Iar recent am citit o novellette despre un gargoyle care se indragosteste de un om - Raincheck by Sarah Madison. Asta in genul meu - MM. Nu am citit nici un YA cu personaje gargoyle, dar eu in general nu-s mare fana YA.
Oricum, sunt foarte rare astfel de creaturi in carti. Cand dai peste una ori o urasti, ori o iubesti la nebunie. Cel putin eu asa vad lucrurile. Cred ca de aia iti e greu sa iti gasesti un agent. Probabil foarte multi ezita cand vine vorba de gargoyles sau de alte creaturi mai... speciale.
Pe de alta parte, nici eu nu inteleg cum poate cineva sa bage ingeri in carti de dragoste, de pilda. Eww... Intre ingeri si gargoyles de ce i-ar alege cineva pe primii? Ma rog, lasand la o parte aspectul fizic, care se presupune a fi mai placut. Totusi.... De exemplu, tot asa incepusem sa citesc o carte MM despre un inger pazitor si barbatul pe care trebuie sa-l pazeasca. Totuil a inceput interesant.Tipil vedea ingeri, ingerul a inceput sa vorbeasca cu el, el i-a dat carti sa citeasca, au impartasit idei. Si dup-aia, DANG, seriously smut sex scenes. Total turn off pentru mine. Maine-poimaine, in ritmul asta, cineva o sa scrie si despre Fecioara Maria facand asa ceva. Ugh....

@ authorilinca: Hello, Diana, you a Romo? :p How the heck didn't u see this thread? I knew about it even 1 year prior to joining AW. O_O lol, finally someone who's more of an airhead than me :))

L.E.Olteano

Word Monster
Registered
Reaction score
Website
www.liviaolteano.com
andra, ai mare dreptate. Oricum gargoylii mei sunt descendenti ai dragonilor, deci sunt personalizati sa zic asa. Am luat ideea de gargoyle de piatra si am facut-o mai metaforica, as in trasatura de caracter nu fizica. Deci sunt niste creaturi clar 'speciale', fie ideea asta ii pare cuiva freaky fie interesanta. Sa vedem ce si cum.

Ma bucur ca nu's singura care o problema cu ingeri si smex. Adica, nush, cand sunt prezentati ca si cazuti de la inceput mai pot sa roll with it, dar nici atunci nu ma simt chiar...uhm, comod. Nush cum se simt altii, adica eu nici nu sunt d'aia bisericoasa si ma face sa ma simt aiurea ideea. Ma rog.

Raincheck, Sarah Madison e de la Dreamspinner, nu? :D Ma faci curioasa acum. O ochisem la un moment dar am uitat de ea cumva. Meh, inainte sa fac recenzia la cele 3 titluri pe care la am de la ei, lol, si la cel de la Bold Strokes si apoi fac shopping de altceva. Imi plac povestile m/m la fel de mult ca oricare altele, nu am incercat sa citesc f/f pana acum. Ai citit ceva misto sa-mi recomanzi si mie? :D

shayla.mist

Registered
Reaction score
oh, nice! very original! :D
nah, nici eu nu-s bisericoasa deloc. n-am tinut post in viata mea si nici nu m-am spovedit.*blush*

da. cred ca e de la Dreamspinners. Din pacate n-am citit nici eu f/f pana acum. sincera sa fiu, niic nu m-am gandit vreodata sa incerc :D daca vrei insa recomandari de m/m, am berechet pe lista. intotdeauna recomand insa 2 autori care nu m-au dezamagit niciodata - Josh Lanyon si Jordan Castillo Price. :)

L.E.Olteano

Word Monster
Registered
Reaction score
Website
www.liviaolteano.com
Huh, andra, nu cred ca am citit nimic de nici unul dintre ei. Ce-i drept nu spun ca am citit o gramada de m/m, clar nu atat de mult cat as vrea. Desigur pot spune acelasi lucru despre orice alt gen, cumva niciodata nu reusesc sa citesc nici jumate din cat as vrea. *sigh* Ms mult de recomandari, am sa incerc sa-i citesc, Jordan Castillo Price mai ales arata foarte tentant :D

And from one butterfly to another, welcome, smp :D

Nimram

Registered
Reaction score
Nim, m/m stands for male/male wove :D

I suspected that. I guess ignorance is bliss.:)

ETA Don't get me wrong, I have no problem with it, I just don't remember reading something. There are books that happen to have m/m or there are written just to show m/m?

L.E.Olteano

Word Monster
Registered
Reaction score
Website
www.liviaolteano.com
Hmm, well I've read some books where there was the occasional m/m couple more as secondary characters, but it generally refers to romance stories where the main couple is male/male. You should give it a try if you like romance stories :D Often really cool reads in my opinion, but then again I am a romance fan overall so, you know, I'm biased... :)